מעוניינים לקבל פרטים נוספים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שדה חובה
שדה חובה מספר טלפון נייד חלקי או לא תקין
שדה חובה כתובת דוא"ל חלקית או לא תקינה
לחצו לעיון במדיניות הפרטיות

תודה רבה על פנייתך!

ניצור עמך קשר בהקדם

יועצי הרישום שלנו עומדים לרשותכם:

מה כדאי לי ללמוד?

כיצד להחליט מה כדאי לי ללמוד?

מה רציתם להיות כשתהיו גדולים?

כאשר מחליטים מה ללמוד, כדאי לחזור לחלומות הילדות שלנו. חשבו על התקופה בה הייתם צעירים יותר - שאיפות מוקדמות אלו יכולות לספק תובנות חשובות לגבי התשוקות והתחומים שמעניינים אתכם באמת. עבור רבים, חלומות ילדות אינם מסוננים על ידי ציפיות חברתיות ושיקולים מעשיים, מה שהופך אותם לשיקוף טהור של מה שבאמת מלהיב ומניע אותכם.

מה החוזקות שלך?

הבחירה מה כדאי לי ללמוד מתחילה בהבנה מעמיקה של תחומי העניין והחוזקות האישיות שלך. כדאי לחשוב על נושאים המעוררים בך סקרנות ופעילויות שהצטיינת בהן. האם פתרון בעיות מתמטיות מורכבות מושך אותך, או שמעדיף/ה לקרוא ולנתח ספרות?. כדאי לקחת בחשבון מה גורם לך להנאה וכל תחביב שיכול להעיד על תשוקה מסוימת. 

איך לבחור קריירה?

בעת קבלת ההחלטה מה ללמוד, חשוב להעריך את אפשרויות הקריירה הקשורות לתחומים שונים. התחילו במחקר של מגמות שוק העבודה והביקוש לאנשי מקצוע בענפים שונים. בדקו משכורות פוטנציאליות, יציבות תעסוקתית ואפשרויות צמיחה בקריירות שמעניינות אתכם. שקלו את רמת ההשכלה הנדרשת לעבודה הרצויה לכם.

איך לאזן בין הרצון לפרקטיקה?

מציאת האיזון הנכון בין הרצון והתשוקה לבין פרקטיקה היא קריטית בעת קבלת החלטה מה ללמוד. בחירה בתחום שמעורר בכם תשוקה יכולה להוביל לקריירה מספקת וסיפוק אישי. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גם את ההיבטים הפרקטיים, כגון זמינות משרות, פוטנציאל שכר וצמיחה מקצועית לטווח ארוך.

למה כדאי להתייעץ עם גורמים מקצועיים?

שיחה עם אנשי מקצוע בתחום שמעניין אתכם יכולה לספק תובנות חשובות. הם יכולים לשתף אתכם בחוויות שלהם, באתגרים שעמדו בפניהם ובסיפוק שהם מפיקים מהקריירה שלהם. מידע זה ממקור ראשון יעזור לכם להבין למה לצפות ולבחון האם התחום אכן תואם את תחומי העניין והחוזקות שלכם. 

איזה קורסים תוכלו למצוא אצלנו ביחידה ללימודי חוץ האקדמית כנרת?

קורס חשמלאי מוסמך:

קורס חשמלאי מוסמך מיועד לאנשים המעוניינים להשתלב במקצוע החשמל עם בסיס חזק בתיאוריה ומיומנויות מעשיות. הקורס כולל נושאים חיוניים כגון מערכות חשמל, פרוטוקולי בטיחות ופתרון תקלות. המשתתפים ירכשו ניסיון מעשי דרך תרגולים וסדנאות, מה שמבטיח שיהיו מוכנים היטב לתרחישים מהעולם האמיתי.

קורס בקרת איכות:

קורס בקרת איכות  מותאם במיוחד לאנשים המעוניינים להבטיח שמוצרים יעמדו בסטנדרטים מחמירים ובאמינות גבוהה. הקורס כולל את יסודות הבטחת האיכות, כולל טכניקות לבדיקה ובקרה של מוצרים, הבנת תקנות מתאימות ויישום מערכות ניהול איכות.  הקורס אידיאלי עבור אלו העובדים בתחומי הייצור, התעשייה או כל תחום אחר בו שמירה על סטנדרטים גבוהים של מוצרים הינה קריטית.

כלבנות טיפולית:

קורס כלבנות טיפולית מיועד לאנשים בעלי תשוקה לעבודה עם כלבים הרוצים לטפל ולהדריך אנשים/ילדים/מבוגרים/מתבגרים בעזרת כלבים  הקורס כולל מגוון רחב של נושאים, כולל הבנת התנהגות הכלבים, הבנת התנהגות האדם, תיאוריות ופרקטיקה בעולם הטיפול, טכניקות אילוף, הדרכות מקצועיות במעונות יום והדרכות לתלמידים מקשת חינוכית וטיפולית רחבה.

קורס מורי דרך ארצי:

קורס מורי דרך ארצי, הינו קורס בפיקוח משרד התיירות. הקורס מיועד לאנשים שאוהבים לטייל ולסייר, אנשים שאוהבים להדריך ואוהבים לחלוק את הידע שלהם על התרבות, היסטוריה והארכאולוגיה הקיימת באתרים השונים. המשתתפים בקורס לומדים בצורה חוויתית  את מיומנויות התקשורת אפקטיבית, סיפור סיפורים וניהול קבוצות. הקורס כולל גם את הלוגיסטיקה של תכנון וביצוע סיורים, הבטחת בטיחות והתקשרות עם קהלים מגוונים.

קורס הנהלת חשבונות:

הקורס מכסה את יסודות ניהול רשומות פיננסיות מדויקות. המשתתפים לומדים כיצד לעקוב אחר הכנסות והוצאות, לנהל חשבונות חייבים וזכאים, ולהכין דוחות כספיים. הקורס מתעמק גם בשימוש בתוכנות הנהלת חשבונות, שהן כלי חיוני עבור מנהלי חשבונות מודרניים. בסוף הקורס, הסטודנטים יהיו מצוידים בידע להבטיח שרשומות פיננסיות של חברה יהיו מדויקות ועדכניות, דבר חיוני לקבלת החלטות עסקיות מושכלות.

קורס חשבות שכר:

קורס חשבות השכר מתמקד במורכבות ניהול שכר. זה כולל הבנת תקנות מס, חישוב שכר והבטחת ציות לחוקי עבודה. המשתתפים לומדים כיצד לעבד שכר בצורה מדויקת ויעילה, לטפל בהטבות עובדים ולתחזק רשומות שכר. הקורס מדגיש גם את חשיבות הסודיות והפרקטיקות האתיות בניהול שכר. עם כישורים אלה, הבוגרים מוכנים לנהל מערכות שכר בסוגים שונים של ארגונים, תוך הבטחה שהעובדים מקבלים שכר נכון ובזמן.